Stránky Gipro.cz provozuje 1-BIKE s.r.o., výhradní dovozce produktů Healtech.
Stránky Gipro.cz provozuje 1-BIKE s.r.o., výhradní dovozce produktů Healtech.
X-TRE je pokročilý odstraňovač omezovače časování.
X-TRE Power Box je pokročilý odstraňovač omezovače časování, který zachovává funkci OEM palubního ukazatele zařazeného rychlostního stupně, navržený pro Japonské motocykly vybavené vestavěným ukazatelem zařazeného rychlostního stupně.
Uvolněte skryté schopnosti svého stroje! Odstraňte tovární omezení nízkých převodových stupňů a odstraňte omezovač nejvyšší rychlosti s tímto super snadným a cenově dostupným modem. Nechť začne zábava!
X-Tre Power Box je pokročilý modul Timing Retard Eliminator, který zlepšuje odezvu plynu, zvyšuje výkon a točivý moment a také obchází omezovač nejvyšší rychlosti na všech motocyklech Suzuki 1000cc+. Navrženo pro motocykly Suzuki (modely XT-S01 a XT-S02) a Kawasaki (XT-K01) s OEM indikátorem řazení na palubní desce .
X-Tre nedeaktivuje tovární indikátor zařazeného rychlostního stupně převodovky díky vestavěnému mikročipu kódování/dekódování komunikačního spojení mezi ECM a přístrojovou deskou v reálném čase. Tato funkce je jedinečná, protože jiné jednotky TRE na trhu deaktivují tovární indikátor polohy převodovky.
Zlepšuje odezvu plynu a zvyšuje výkon a točivý moment při nižších rychlostních stupních
Zachovává funkci továrního indikátoru polohy převodového stupně.
Odstraňuje omezovač nejvyšší rychlosti u všech motocyklů Suzuki 1000cc+.
Volitelné mapy
Stejně jako naše GIpro/ATRE přichází X-TRE s uživatelsky volitelnými mapami převodů, které nabízejí stejnou výhodu a flexibilitu. Nyní však již není nutné mít externí indikátor řazení, když jej již kolo má. Samozřejmě, mnoho jezdců může stále chtít jednotku GIpro pro větší a jasnější LED displej – a pro motocykly bez OEM indikátoru řazení na přístrojové desce je GIpro/ATRE stále tou nejlepší dostupnou možností.
Není potřeba žádné nastavení
Po instalaci je jednotka plně funkční, není třeba ji nastavovat. Výchozí mapování převodového stupně je 4., které lze snadno změnit na 5. nebo 6. podle vašich potřeb.
Smart Tech
Automaticky se vypíná v neutrální poloze pro hladký chod naprázdno; 3 uživatelsky volitelné mapy převodů – beztlačítkový design; Stavová LED pro řešení problémů; Automatická konfigurace datového spojení pro podporu všech modelů Suzuki; Nízká spotřeba energie s automatickým pohotovostním režimem.
Jednoduchá instalace
Malá krabička se instaluje za méně než 30 minut na většinu jízdních kol, připojuje se pomocí OEM zástrček (při instalaci je třeba přestřihnout pouze jeden vodič – dodáváme vysoce kvalitní gelově utěsněné rychlospojky pro rychlé, jednoduché a spolehlivé připojení bez nutnosti pro pájení).
Current Used Map Review
Další funkcí je možnost jednoduše zkontrolovat mapu použitého zařízení. Jednotka se montuje pod palivovou nádrž mimo dohled, ale inovativní beztlačítkový design umožňuje prohlížet a vybírat mapy, i když sedíte na kole. X-TRE funguje dobře s (nebo bez) jiných elektronických zařízení, jako je FI Tuner pro, Power Commander, SpeedoHealer atd.
Nejlepší cena na trhu
Na trhu nenajdete lepší ANI levnější alternativu! Kupte si výhodnou akci, chyťte ty poníky!
Velikost: 50 x 30 x 17 mm
Hmotnost: 47 g (s kabeláží)
FAQ časté dotazy
Budou X-TRE a SpeedoHealer spolupracovat?
Jistě, obě jednotky budou fungovat perfektně.
Mám nainstalovaný DynoJet Power Commander III, je nějaký důvod, proč si pořídit X-TRE?
ANO! Výhody jsou:
› Power Commander může přemapovat pouze JEDNU mapu ozubených kol ECM. X-TRE doplní Power Commander, protože uzamkne mapu ECM v neomezené mapě, bez ohledu na to, který rychlostní stupeň je zvolen.
› Power Commander může upravit pouze mapu PALIVA, zatímco X-TRE deaktivuje retardér časování používaný při nižších rychlostních stupních.
› X-TRE deaktivuje omezovač rychlosti u motocyklů Suzuki 1000cc+, zatímco Power Commander nikoli.
Musím po instalaci X-TRE přemapovat PCIII?
Ne. PCIII bylo mapováno na 4. rychlostní stupeň, kde X-TRE nemá žádný vliv.
Mám modul předstihu zapalování, mohu stále používat X-TRE?
ANO! X-TRE ve skutečnosti nemění časování zapalování, pouze nutí ECM používat nejlepší mapu převodů ve všech rychlostních stupních. To je důvod, proč X-TRE funguje dobře s jakýmkoliv modulem předstihu zapalování a/nebo vstřikování paliva.
Mám s jednotkou po výměně/odpojení baterie něco udělat?
Ne.
Co je to „beztlačítkový design“?
Protože je jednotka namontována pod palivovou nádrží, kde je obtížně dosažitelná, navrhli jsme ovládací rozhraní tak, aby bylo možné kontrolovat a měnit režim TRE, i když sedíte na kole. Musíte dodržet jednoduchou sekvenci a ovládat řadicí páku, klíček zapalování a spínač RUN. Metoda funguje i s rychlořazením.
Zvolený režim je vizuálně potvrzován indikátorem zařazené rychlosti na palubní desce.
Na krabici X-TRE je také stavová LED, která může být opravdu užitečná pro určení, který vodič má špatný kontakt v případě problémů.
Nyní nejsou žádné zákaznické hodnocení