Stránky Gipro.cz provozuje 1-BIKE s.r.o., výhradní dovozce produktů Healtech.
Stránky Gipro.cz provozuje 1-BIKE s.r.o., výhradní dovozce produktů Healtech.
ES Exhaust Servo Eliminator
ES Exhaust Servo Eliminator pro odstranění FI chybové signalizace s odpojeným servomotorem výfuku, např. při výměně koncovky či celého výfukového systému
Jednoduché připojení na originální konektor motocyklu a hotovo.
Originální motocyklové výfukové koncovky v dnešní době většinou nevyhrají soutěž krásy (a i v minulosti to dokázaly jen zřídka), váží zároveň častokrát mnohem více než alternativy na trhu s náhradními díly, často mají strašný zvuk a téměř nikdy s nimi nedosáhnete plného potenciálu motorky. Ať už je důvod k výměně koncovky nebo celého výfukového systému jakýkoli, odstranění výfukového ventilu vám zanechá obávanou chybu FI. Nainstalujte proto ESE eliminátor, abyste se o to postarali, že se kontrolka FI rozsvítila pouze tehdy, když je to nutné – když dojde k potížím s motorem a ne kvůli odpojenému servopohonu výfuku.
Tento drobný chlápek odstraní objemný, těžký a prostor plýtvající originální servomotor s ovládacími kabely a kabeláží, což může ušetřit až 1 kg a uvolní také spoustu úložného prostoru pod sedadlem. Nyní se můžete bez obav zbavit výfukového ventilu při výměně výfukového systému.
Vestavěný mikroprocesor zajišťuje optimální funkci a nabízí skvělou kompatibilitu. Pokud je váš motocykl vybaven výfukovým servem, budete potřebovat modul ESE – a to když vyměníte výfukový systém, nebo přidáte modul regulátoru paliva (nebo obojí).
Všechny modely ESE jsou Plug 'n Go a instalace je hračka. Stačí najít výfukový servomotor pod sedadlem jezdce/spolujezdce, odpojit zástrčky, zapojit ESE do OEM konektoru a je to, jste připraveni na jízdu!
Jedná o nejmenší a nejkompaktnější modul na trhu s rozměry: 30x20x13mm plus případný kabel s konektorem.
Co je servo výfuku a EXUP ventil?
V posledních dvou desetiletích byly motocykly vybaveny výfukovým klapkovým ventilem (také nazývaným EXUP valve), aby se zlepšil nízký točivý moment a bránilo se toku unikajících plynů vytvářejících zpětný tlak ve výfukovém systému. Jak otáčky rostou a čím více otevíráte plyn, tento ventil se otevírá stále více, takže plyny mohou odcházet odblokované. Tento ventil a jeho pouzdro je přivařeno za svody sběrače přímo před sběrnou trubkou a/nebo sběrnou komorou/katalyzátorem, takže odstranění samotného ventilu z továrního výfukového systému nestojí za čas, peníze a samotné úsilí, protože originální výfukový systém je i tak ve většině případů nekvalitní a těžký jako čert. Samozřejmě existují i titanové originální systémy, ale najít výfukovou dílnu se schopnostmi titanového svařování není snadné a bude vás to stát spoustu práce na odstranění výfukového ventilu ze systému. Je tedy mnohem snazší a dává také mnohem lepší výsledek, když se rozhodnete pro jiný koncový systém s díly nebo celý nový výfukový systém. Ať tak či onak, ke správnému dokončení práce budete potřebovat servo eliminátor výfuku ESE!
Kompatibilita
ESE-A01 je vhodný pro následující typy motocyklů (pokud si nejste jisti typem, kontaktujte nás):
APRILIA RSV4 [non-ABS] (2009-2016), RSV4 [ABS] (2009-2016), RSV4 RR/RF (2015-2016), RSV Tuono V4 [non-ABS] (2009-2016), RSV Tuono V4 [ABS] (2009-2016), RSV Tuono V4 1100 (2015-2016), RSV Tuono V4 1100 Factory (2015-2016), MV AGUSTA Brutale 800 [non-ABS] (2013-2018), Brutale 800 [ABS] (2014-2024), Brutale 990 (2008-2010), Brutale 1000RR (2020-2021), Brutale 1090 [non-ABS] (2010-2016), Brutale 1090 [ABS] (2010-2016), Brutale Easy (2011), Dragster 800 (2014-2024), Dragster 800 RR (2017-2024), F3 675 (2011-2020), F3 800 [non-ABS] (2011-2019), F3 800 [ABS] (2011-2024), F4 1000 [ALL variants] (2004-2012), F4 1000 [non-ABS] (2013-2019), F4 1000 [ABS] (2013-2019), F4 Biposto 1078 (2008-2009), MV 1078 (2008-2009), Moto Brutale (2013-2015), RVS#1 (2020), Superveloce 800 (2020-2024)
Nyní nejsou žádné zákaznické hodnocení